8 Kasım 2009 Pazar

seviye tespit

deniz – slm…
b.alet – slm / asl?
deniz – ?
b.alet – asl?
deniz – ne?
b.alet – yaş? cinsiyet?
deniz – ay o mu demek “asl” / ben de bu ne demek diyorum / sabahtan beri herkes öyle yazıyor…
b.alet – hala cevap vermedin?
deniz – haaa deniz ben / 37 yaşındayım / ama 20 gösterdiğimi söylüyorlar…
b.alet – yalan söylüyorlardır…
deniz – aaa niye söylesinler canım?
b.alet – hatunsun yani?
deniz – ayy evet!
b.alet – deniz cinsiyetsiz bir isim de / o yüzden şey ettim…
deniz – kişiliksiz isim der gibi oldu…
b.alet – estağfurullah / ne işle meşgulsün ablam?
deniz – ay terbiyesize bak / nereden ablan oluyorum?
b.alet – lafın gelişi / yaş haddinden emklisindir diye şey ettim… :)
deniz –(…)
b.alet – orda mısın?
deniz – (…)
b.alet – tamam özür dilerim.
deniz – piki tamam özürün kabul…
b.alet – nerede yaşıyorsun?
deniz – ist. / sen?
b.alet – mal.
deniz – efendim?!
b.alet – malatya yani :)
deniz – ay ben de yanlış anladım bir an…
b.alet – sorun değil / olur böyle şeyler.
deniz – piki madem.
b.alet – bahsetsene kendinden?
deniz – piki olur / ben klasik müziği çok severim / bisikletle dolaşmayı severim / futbolu hiç sevmem / boksa bayılırım ağır siklet maçlarını hiç kaçırmam…
b.alet – sik seviyorsun yani? :)
deniz – anlamadım!?
b.alet – klaSİK müzik / biSİKlet / ağır SİKlet seviyorsun ya / o bakımdan…
deniz – terbiyesiz!
b.alet – şaka yaptım! :)
deniz – (…)
b.alet – lütfen / şaka yaptım hadi…
deniz – lütfen seviyesizleşmeyelim.
b.alet – yalnız mı yaşıyorsun?
deniz – evet.
b.alet – enişte vefat mi etti? :)
deniz – ay ne münasebet / bekarım ben.
b.alet – hala? :)
deniz – ne demek şimdi bu?
b.alet – 37 sin ya o bakımdan…
deniz – ay yaşı mı olur böyle şeylerin.
b.alet – olmaz tabii / bence de olmaz / en azından olmamalı…
deniz – sen kaç yaşındasın bakim?
b.alet –25 ama 40 gösterdiğimi söylerler… :)
deniz – hadi yaaa?
b.alet – dalga geçiyorum… :)
deniz – yapma!
b.alet – piki :)
deniz – hala yapıyorsun bak!?
b.alet – tamam tamam…
deniz – devlet sanatçısı filan mısın? yoksa hala okuyor musun?
b.alet – anlamadım?
deniz – lakabın balet ya / o bakımdan diyorum?
b.alet – haa nickimi diyorsun?
deniz – evet / ben baleyi çok severim…
b.alet – ben pek ilgili değilim :)
deniz – dalga geçme yaaa…
b.alet – geçmiyorum / hatta önünde bile geçmem :)
deniz – niye balet yazdın o halde?
b.alet – aslında “büyük alet” yazacaktım da çok uzun oluyor…
deniz – oha!?
b.alet – yaaa / işte öyle :)
deniz – özür dilerim ben seni balet zannettim…
b.alet – yok sadece alet büyük :)
deniz – çok terbiyesizce bu!
b.alet – evet ama yaradılış ne yaparsın / ben büyütmedim / doğduğumda öyleydi :)
deniz – çok kabasın!
b.alet – mütevazı desek?
deniz – ne alaka?
b.alet – bu işte benim parmağım yok / tanırının kudreti :)
deniz – terbiyesiz! hem boyu değil işlevi önemli…
b.alet – işvelidir de :)
deniz – işlevi diyorum odun! o siz erkeklerin takıntısı / biz kadınlar takmayız boyuna…
b.alet – “alet olsun da nasıl olursa olsun / bunu bulamayanda var “ diyorsun yani?
deniz – ay demiyorum öyle bir şey! O sizin kompleksiniz diyorum!
b.alet – ne yani şimdi 22cm.lik bir alet ilgini çekmez mi?
deniz – o haaa! o kadar mı?
b.alet – tartışma bitmiştir :)
deniz – öyle demek istemedim de…
b.alet – görmek ister misin?
deniz – ayy saçamalama! lütfen seviyesiz bir muhabbete girmeyelim.
b.alet – peki…
deniz – hem nasıl görebilirim ki burdan?
b.alet – a.m.sever@hotmail.com ekle msn ordan konuşalım :)
deniz – ay adresin bile çok terbiyesiz!
b.alet – adım o / Ahmet Mustafa Sever :)
deniz – ayy pardon…
b.alet – önemli değil / ekliyor musun?
deniz – ekliyorum / ama sevyesizleşme sakın?
b.alet – ok / kamera var mı?
deniz – var tabii :) sen de var mı?
b.alet – var :)
deniz – süper! :)