7 Nisan 2010 Çarşamba

bir reklam...

Usta – amına koymuşsunuz makinenin.
Ev Hanımı – anlamadım?
Usta – anlasan şaşarım / mal mal bakıyorsun.
Ev Hanımı – ayy üstüme iyilik sağlık…
Usta – boku yemiş bu.
Ev Hanımı – ya tostla?
Usta – tostla ne yapsın bu saatten sonra?
Ev Hanımı – peki ne olacak şimdi?
Usta – yeni makine alın.
Ev Hanımı – ay para mı yeter?
Usta – onu aleti bozmadan düşünecektin.
Ev Hanımı – ay ben bir şey yapmadım ki?!
Usta – siktiri boktan deterjanları kullan kullan / sonra “ben ne yaptım” de a.q.
Ev Hanımı – yok mu bir yolu?
Usta – elde yıkayabilirsin.
Ev Hanımı – ayy o kadar kirli var / nasıl yıkayacağım?
Usta – her şeye bir kulp a.q.
Ev Hanımı – siz bir el atsanız?
Usta – ben bir el atacağım / az kaldı.
Ev Hanımı – yani oluru yok?
Usta – değişecek bu / başka türlü olmaz.
Ev Hanımı – ay kocam kıyameti koparır.
Usta – o halde kocayı değiştir.
Ev Hanımı – adamın parası yok / yeni prostat ameliyatı oldu / bir yığın para gitti.
Usta – o halde sen de bir sorun var.
Ev Hanımı – nasıl yani?
Usta – baksana kullandığın her alette sorun çıkmış.
Ev Hanımı – vallahi ben bir şey yapmıyorum / kendiliğinden oluyor.
Usta – ben bilemem orasını.
Ev Hanımı – şimdi ne yapacağım?
Usta – bırak bu işleri.
Ev Hanımı – hangi işleri?
Usta – alet edevat işlerini.
Ev Hanımı – ama kocam?
Usta – al şu bir paket tostlayı / kendine yeni bir hatun bulsun.
Ev Hanımı – ay hayatta bırakamam / kırk yıllık herifim o benim.
Usta – o zaman al bu yumuşatıcıyı / tostlayı geri ver.
Ev Hanımı – şimdi ne olacak?
Usta – yumuşak oldukları sürece bozamazsın hiçbir aleti…
Ev Hanımı – nasıl yani? anlamadım? heyy nereye? aaa gitti manyak…