1 Kasım 2009 Pazar

bulanık

Kız – Beni seviyor musun?
Adam – Teknik olarak evet.
Kız – O ne demek be?
Adam – Yani hep konuşuyoruz, hep seni düşünüyorum geceleri filan… Mastürbasyon yaparken…
Kız – Kabalaşma!
Adam – Özür dilerim.
Kız – Hep bunu yapıyorsun!
Adam – Hep ne yapıyorum?
Kız – Bir şeyler yapıp özür diliyorsun.
Adam – Ama bu biz erkeklerin doğasında var.
Kız – Biliyorum.
Adam – Peki.
Kız – Nasıl düşünüyorsun?
Adam – Anlamadım?
Kız – Şey yaparken canım?
Adam – Ne?
Kız – Yaa zorla söylettireceksin!
Adam – Haa şey yaparken…
Kız – Evet?
Adam – Dudaklarını düşünüyorum.
Kız – Nasıl yani?
Adam – Beni emdiğini filan…
Kız – Aaa lütfen! Bu iğrenç!
Adam – Peki…
Kız – Ne yani bundan tahrik mi oluyorsun?
Adam – Evet.
Kız – Peki boşalıyor musun?
Adam – Mastürbasyonun amacı bu.
Kız – Hayır dudaklarıma?
Adam – Evet.
Kız – İğrenç bu! Bunu yapmanı istemiyorum!
Adam – Peki.
Kız – Söz ver!
Adam – Peki.
Kız – Bunu asla düşünme. O şeyi asla ağzıma almam.
Adam – Peki.
Kız – Peki vücudumu?
Adam – Ne?
Kız – Vücudumu düşünmüyor musun?
Adam – Netliyemiyorum pek.
Kız – Nasıl yani?
Adam – Bulanık.
Kız – Aaa!? Neden?
Adam – Biz hiç sevişmedik.
Kız – Eee?
Adam – Yani seni çıplak görmedim.
Kız – Onu hiç ağzıma da almadım, ama sen bunu düşleyebiliyorsun?
Adam – İyi de bu aynı şey değil.
Kız – Tabii ki aynı şey. İşine gelmiyor tabii. Sen anca sapıkça şeyler düşünüyorsun.
Adam – Bu sapıkça filan değil…
Kız – Sapıksın işte!
Adam – Peki.
Kız – Oral seks, anal seks bunların hepsi sapık şeyler…
Adam – Seks sapıkça aslında.
Kız – Tabii ki… Ne!?
Adam – Sapıkça diyorum, seks.
Kız – Sen benimle alay mı ediyorsun?
Adam – Hayır.
Kız – Beni sevdiğini söyle.
Adam – Peki.
Kız – Beni çok sevdiğini söyle.
Adam – Peki.
Kız – Sürekli “peki” demenden nefret ediyorum!
Adam – Peki.
Kız – Bana bir daha peki dersen seninle konuşmam!
Adam – Tamam.
Kız – Konuşmayayım mı?
Adam – Tamam, peki demeyeceğim.
Kız – Seni çok seviyorum.
Adam – Biliyorum.
Kız – Sen de söyle!
Adam – Beni çok seviyorum.
Kız – Ya alay mı ediyorsun? Kızıyorum bak!
Adam – Tamam.
Kız – Beni düşünüp mastürbasyon yapmanı istemiyorum.
Adam – Tamam.
Kız – Başkalarını da düşünüp yapma!
Adam – Mastürbasyon yapmamı istemiyorsun yani?
Kız – Evet. Ne gereği var. Çok sapıkça bir şey…
Adam – Tamam.
Kız – Beni özle hep tamam mı?
Adam – Ne zaman görebileceğim seni?
Kız – Acelen ne?
Adam – Telefonla yürümüyor sanki…
Kız – Hayır gayet güzel bence… Hem netten de görüşüyoruz ya?
Adam – Bu çok sanal…
Kız – Saçmalama, hem böylesi daha steril.
Adam – Steril?
Kız – Tabii ki. İnsanların buluşmaları, birbirlerine dokunmaları bazen iğrendiriyor beni…
Adam – (…)
Kız – Aslında keşke tüm ilişkiler böyle güvenli olsa. Acı yok, temas yok, bağlılık… Sana diyorum…? Orda mısın? Alo? Alo? Hat mı kesildi?
-Ses– Aradığınız kişiye şuan ulaşılamıyor, lütfen daha sonra…