1 Kasım 2009 Pazar

mal

Adam – ne oynaşıyon lan her dakka?
Başka Adam – hacı mal büyük sığmıyor kota
Adam – şalvar giy amk.
Başka Adam – bi görsen oha dersin.
Adam – ne görecem amk! İbne misin nesin?
Başka Adam – o yüzden değil hacı / harbi büyük
Adam – anladık amk. da bana ne reklam yapıyorsun!
Başka Adam – hacı seninki ne kadar?
Adam – 14…
Başka Adam – santim?
Adam – yok metre amk!
Başka Adam – hacı küçükmüş be…
Adam – normal amk. 10 santim üstü normal…
Başka Adam – boyu değil işlevi diyorsun yani?
Adam – bi şey demiyorum amk.
Başka Adam – yalan zaten o muhabbet…
Adam – (…)
Başka Adam – 20 likle 10 santim bir mi olurmuş…
Adam – bu muhabbeti kapasak?
Başka Adam – rahatsız mı oldun hacı?
Adam – sevmiyorum am-göt muhabbetini
Başka Adam – iyi de ne am dedik / ne göt dedik?
Adam – gereksiz bi muhabbet…
Başka Adam – biliyor musun? mezroyla ölçünce başka / cetvelle başk çıkıyormuş…
Adam – bilimsel mi?
Başka Adam – anlamadım hacı?
Adam – boş ver anlamsızdı amk…
Başka Adam – bi de /kimisi tam sapından ölçüyor / topların ordan neredeyse…
Adam – bana müsaade…
Başka Adam – hayırdır hacı erkencisin?
Adam – ben bi kütüp haneye gideyim / alacağım kitaplar var…
Başka Adam – sarmadı mı muhabbet?
Adam – yok ondan değil. Halledi vereyim şu işlerimi…
Başka Adam – entel ayağına yatıyosun yani?
Adam – Görüşürüz kaçtım ben…
Başka Adam – ne kaçıyon hacı / allhın izniyle git…
Adam – eyvallah…
Başka Adam – hay gitti amk. İki çift laf konuşacak adam kalmadı mahallede… s.ktiğiminin kompleksli ipnesi… ulan / nereye koydum gene ben şu cetveli…