6 Kasım 2009 Cuma

etik...

Kız – olmaz diyorum…
Adam – niye?
Kız – oğlum seni kaybetmekten korkuyorum…
Adam – kaybetmek?
Kız – sevişirsek arkadaşlığımız biter.
Adam – ne alaka?
Kız – artık eskisi gibi olamayız…
Adam – ben olabilirim / hiç olmamış gibi…
Kız – hayır!
Adam – peki…
Kız – ya bozulma lütfen / sana gerçekten çok değer veriyorum…
Adam – ama vermiyorsun!?
Kız – oğlum / sana bir sürü kız veriyor…
Adam – eee? ne bu şimdi? kıskançlık mı?
Kız – yok / beni ne yapacaksın diyorum?
Adam – madem öyle öpüşmeseydik?
Kız – ama sıradan bir şeydi…
Adam – sevişmekte öyle…
Kız – hayır aynı şey değil.
Adam – nasıl değil ya?
Kız – sadece öpüştük.
Adam – dilimi ağzına soktum / sen de emdin.
Kız – iğrençleşme!
Adam – yapınca değil de söyleyince mi iğrenç?
Kız – sadece bir öpücük.
Adam – sevişmekte öyle / sadece içine giren uzuv farklı…
Kız – off lütfen ya!
Adam – peki!
Kız – sen abaza mısın şu sıralar?
Adam – hayır.
Kız – en son ne zaman seviştin?
Adam – dün…
Kız – oha amk! dün başkasıyla yiyiş / şimdi de benle!?
Adam – kıskanıyor musun?
Kız – hayır canım / sadece etik değil!
Adam – kaç gün geçerse etik?
Kız – ne bileyim lan / en azından üzerinde kokusu kalmayana kadar…
Adam – duş aldım / kokmuyorum…
Kız – tadını hissedebiliyorsundur hala?
Adam – elma değil bu / tadı madı kalmadı / hem tadımı kaçırdın zaten!
Kız – ne yaptım ki!? off neyse! yine de doğru değil.
Adam – ne yani / aradan zaman geçmiş olsa verecek miydin?
Kız – tabii ki hayır.
Adam – ne karıştıryorsun o halde?
Kız – güzel miydi?
Adam – kafam güzeldi / net hatırlamıyorum nasıl yaptığımızı…
Kız – kız güzel miydi?
Adam – önemli mi?
Kız – amk. hepiniz aynısınız / delik olsun da…
Adam – ne kızıyorsun şimdi ya! kafam güzeldi / ortam güzeldi / seviştik ve herkes yoluna…
Kız – s.ktir git hayvan!
Adam – niye bozuldun?
Kız – bozulmadım / empati kurdum kızla / yazık…
Adam – sempati kurdun bence! kızın bir derdi yok / gayet mutlu ayrıldı.
Kız – sana girip çıkan yok tabii!
Adam – oha amk. bir de olsun istersen!? Bu heteroların doğası / tabii ki bana olmayacak girip çıkan!
Kız – off yaa tamam s.çma muhabbete!
Adam – peki…
Kız – ben aylardır kimseyle sevişmedim / neredeyse yıl oldu belki…
Adam – eee?
Kız – seksi çıkardım hayatımdan.
Adam – belli oluyor.
Kız – nerden?
Adam – çenene vurmuş.
Kız – kabalaşma!
Adam – hadi bana gidip çözelim şu sorunu?
Kız – ay tamam hadi…
Adam – hesabı ben öderim…
Kız – yok yok…
Adam – vallahi öderim / bir daha ki sefere sen ödersin…
Kız – yok / sana gitmeyelim manasında söyledim.
Adam – sana mı gidelim?
Kız – ya sevişmemeliyiz / bu hiç etik değil!?
Adam – peki…
Kız – lan valla sana çok değer veriyorum / o yüzden…
Adam – verdiğin adamlara değer vermiyorsun yani?
Kız – genelde vermiyorum / sadece seks…
Adam – peki…