13 Ekim 2010 Çarşamba

buluşMA!

Kadın – merhaba / kamil?
Adam – pardon?
Kadın – benim canım / fernur…
Adam – nassı yaa….
Kadın – ay inanmıyorum hemen tanıdım.
Adam – aslında burada bizden başka kimse yok.
Kadın – nasılım?
Adam – şey…
Kadın – şey mi?
Adam – yani öyle demek istemedim / ama çok şeysin…
Kadın – ney?
Adam – değişik!
Kadın – mersi canım /sen de hiç fena sayılmazsın.
Adam – sarışınım demiştin?
Kadın – eskiden öyleydim / böyle daha doğal durmuyor mu?
Adam – hııı evet…
Kadın – mersi şekerim.
Adam – uzun diye biliyordum boyunu…
Kadın – cüce değiliz herhalde!
Adam – pek tabii ama / internette 1.75…
Kadın – sen de uzunum demiştin!
Adam – 1.87 boyum!?
Kadın – ama 1.95’e göre kısasın!
Adam – polemiğe girmeyeceğim!
Kadın – ayrıca / gözüm de renkli demiştin?!
Adam – koyu yeşil gözüm…
Kadın – aman herkesin koyu yeşil ya da kahve / mavi değil ya netice olarak…
Adam – işin peki?
Kadın – ay mülakatta gibi hissettim kendimi ayol!
Adam – eğitimci olduğunu söylemiştin?
Kadın – kız öğrenci yurdunda yöneticiyim canım / oldu mu?
Adam – eğitimci değilsin yani?
Kadın – ay / ha memur / ha eğitimci ne fark eder?
Adam – yönetici de değilsin?
Kadın – aman ne zamandır yazışıyoruz / hatırlamıyorum ne yazdığımı…
Adam – yazmak değil / şimdi söyledin!?
Kadın – ay bir sürü yeni yetme kız kurusuyla uğraşıyorum / ben ne dersem o oluyor / burunlarını sürtüyorum her gün / yönetiyorum da / eğitiyorum da! oldu mu şimdi?
Adam – burunlarını sürtmek?
Kadın – evet / rahat vermiyorum hiç birine / eziyorum hepsini / hamam böceği gibi…
Adam – neden?
Kadın – çünkü onlar benim gibi mücadelesini vermediler hayatın / hepsi aptal / yeni yetme!
Adam – sorunlu bir tipsin yani?
Kadın – ay hep benden konuştuk / senden konuşalım biraz da…
Adam – basenlerin var…
Kadın – ne?!!!
Adam – internette zayıf olduğunu söylemiştin…
Kadın – hey allaam / herkes kendini nette abartır biraz…
Adam –“sütün gibi bacakları olan / zayıf sarışın bir hatun” / abartıya bak!
Kadın – ne var canım bunda / götten bacak değiliz ya!
Adam – aslında tam olarak öylesin!
Kadın – terbiyesizleşme / karşında bir bayan var!
Adam – bıyık mı onlar?
Kadın – aaaa! üstüme iyilik sağlık / bıyık filan değil! daha yeni aldım / kızarıklık sadece!
Adam – hadi hepsini geçtim / nette koyduğun o harika sarışın hatun fotosu?
Kadın – ay çok sapsın! o ünlü bir oyuncu / ona benzetirler beni / o yüzden koydum.
Adam – evet benziyorsunuzdur / embriyo haline filan…
Kadın – peki sen doktor musun?
Adam – hayır?!
Kadın – bak sen de yalan söylemişsin!
Adam – sağlıkçı olduğumu söylemiştim / doktor değil!
Kadın – daha doktor bile değilken / gelip beni fakir görüyorsun!
Adam – hakir olacak o!
Kadın – ne?!
Adam – hor görmek anlamında…
Kadın – boyum 1.70 in altında olabilir / balıketli de olabilirim / ama beni hor görmene katlanamam!
Adam – böyle balık / anca okyanusta yaşar!
Kadın – terbiyesiz!
Adam – yalancı cüce!
Kadın – ayy küstah seni!
Adam – boşu boşuna vaktimi aldın!
Kadın – gidiyor musun?
Adam – neden kalayım?
Kadın – ama aylardır yazışıyoruz…
Adam – bir haftadır!
Kadın – uzun bir süre işte.
Adam – hep yalan dolan…
Kadın – ama hepsi yalan değil elbet…
Adam – mesela?
Kadın – fantezilerim?
Adam – bak anlatamıyorum sanırım / evet çılgın bir gece geçirmek için geldim buraya…
Kadın – evet evet / hâlâ geçirebiliriz…
Adam – seninle değil! sarışın bir bombayla geçirecektim!
Kadın – ne kadar şekilcisin!
Adam – bunun şekilcilikle alakası yok / demek isterdim / ama karşımda duruyorsun / neyse…
Kadın – çok kırıcısın!
Adam – açık sözlüyü tercih ederim!
Kadın – bu beni hep tahrik eder.
Adam – anlamadım?
Kadın – kışkırtıcı erkeklere bayılırım…
Adam – lütfen / midem kalkıyor…
Kadın – hadi ama / istersen gözlerimi ve ellerimi bağlayabilirsin!
Adam – yok almayayım ben / benim gözlerimi bağlamam lazım böyle bir durumda…
Kadın – seve seve bağlarım ben…
Adam – sen dalga mı geçiyorsun benimle?
Kadın – tek bir gece / sonra bir daha görüşmeyiz ha?
Adam – zaten tüm cinsel hayatım biter o geceden sonra…
Kadın – ev arkadaşın bile katılabilir bize / her türlü çılgınlığa varım ben!
Adam – ev arkadaşım filan yok / köpeğimle yaşıyorum.
Kadın – hiç denemedim onu / ama neden olmasın?
Adam – oha! iğrençsin amk.
Kadın – şaşırtıcı kadınımdır…
Adam – iyi günler fermuar hanım! iyi günler!
Kadın – fernur canım / fermuar değil! / aaa! nereye be salak! / bari hesabı ödeseydin dingil! allah belanı versin / bu da kaçtı / ayy nasıl tatmin olacak benim bakire ruhum…