6 Temmuz 2010 Salı

mülakat

Aday – benim resme de yeteneğim var.
Yetkili – bizi ilgilendirmiyor.
Aday – lisedeyken yaptığım bir resim dereceye girmişti.
Yetkili – başka?
Aday – bir yarıyıl sergilendi okulda.
Yetkili – bu konumuzun dışında…
Aday – kendinizden bahsedin demiştiniz?
Yetkili – iş tecrübeleriniz, bizi neden tercih ettiğiniz…
Aday – alındım mı yoksa?
Yetkili – anlamadım?
Aday – işe alındım mı?
Yetkili – bu görüşmenin amacı / adayları inceleyip / uygun olanı seçmek.
Aday – seçildim mi?
Yetkili – henüz görüşmemiz sürüyor…
Aday – yani?
Yetkili – henüz bir halt belli değil!
Aday – hımmm…
Yetkili – affedersiniz / yani / henüz sizi tanımaya çalışıyoruz…
Aday – siz nesiniz?
Yetkili – pardon?
Aday – burada ki göreviniz ne?
Yetkili – insan kaynakları…
Aday – başkan filan mı?
Yetkili – hayır / personelim…
Aday –tanımaya çalışıyoruz dediniz de…
Yetkili – evet?
Aday – çoğul konuşuyorsunuz / sanki herkes adına gibi?
Yetkili – şirket adına konuşuyorum.
Aday – ama sadece personelsiniz?
Yetkili – evet!
Aday – ben de / haline bakıp seni önemli biri zannettim.
Yetkili – anlayamadım?
Aday – anlayışın da zayıf / daha yetkili biri yok mu görüşebileceğim?
Yetkili – şuan da benim yetkim yeterli!
Aday – ne için?
Yetkili – sizi olumlu ya da olumsuz onaylayabilmek için!
Aday – tehdit mi ediyorsun beni?
Yetkili – hayır ne münasebet…
Aday – patronun hiç boş vakti yok değil mi?
Yetkili – bu şirket bir holdinge ait efendim.
Aday – hepsi meşgul insanlardır herhalde?
Yetkili – pek tabii / sürekli toplantı halindeler…
Aday – müdürler de yoğun çalışıyordur?
Yetkili – elbette / konuya dönebilir miyiz?
Aday – senin boş vaktin çok ama?
Yetkili – hayır! Benim de bir sürü adayla görüşmem var…
Aday – başka işin yok yani?
Yetkili – insan kaynaklarının işi bu efendim! Şimdi konuya dönersek…
Aday – tabii tabii / rahat ol…
Yetkili – eğitiminiz?
Aday – o formda yazıyor olmalı?
Yetkili – evet / ama sizden duymak isterim.
Aday – maaşı nasıl?
Yetkili – bu bilgi gizli / aday seçimi bittikten sonra açıklanacak…
Aday – senin maaşını soruyorum?
Yetkili – bu sizi ilgilendirmez!
Aday – az veriyorlardır o halde.
Yetkili – hayır! Yeterince kazanıyorum.
Aday – yetiyorsa sorun yok canım.
Yetkili – formunuzda / daha önce bu sektörde tecrübeniz olmadığı yazıyor…
Aday – evet / ben yazdım biliyorum.
Yetkili – şimdi neden bu sektörde yer almak istiyorsunuz?
Aday – bir sonraki iş başvurumda / deneyimlerim kısmına yazmak için.
Yetkili – nasıl yani?!
Aday – rahat ol / dalga geçiyorum…
Yetkili – lütfen ciddi olun! Bu durumunuzu olumsuz etkileyebilir!
Aday – s.ktir et takma!
Yetkili – anlamadım ne?!
Aday – angut elamanlar için / insan kaynakları diye departman kurmuşlar.
Yetkili – sizi terbiyeye davet ediyorum!
Aday – üzgünüm gelemem / iş görüşmelerim var.
Yetkili – başvurunuz olumsuz olarak değerlendirildi!
Aday – iyi memnun oldum / sizin aranızda kafayı yerdim!
Yetkili – ne?!
Aday – başvurmuyorum s.ktiri b.ktan şirketinize!
Yetkili – terbiyesiz! s.ktir git!
Aday – şu cv dosyamı ver de gideyim!
Yetkili – hayır efendim!
Aday – versene be manyak mısın?!
Yetkili – vermiyorum!
Aday – versene amk.
Yetkili – alıyorum ulan seni işe!
Aday – s.ktir git / hayatta çalışmam!
Yetkili – mahkemeye veririm amk.
Aday – vermezsen g.tsün!
Yetkili – hah al amk. / onayladım!
Aday – çattık amk. yaaa…
Yetkili – yarın iş başı!
Aday – hayatta gelmem!
Yetkili – gelme de gör amk.