14 Ekim 2010 Perşembe

kolonya...

Kız – sana çok güzel bir sürprizim var can.
Erkek – hayatım bana ismimle hitap eder misin?
Kız – can işte!
Erkek – ercan benim adım!
Kız – ercan çok kaba aşkitom yaa…
Erkek – aşkitom ne yaa…
Kız – bir şey içer misin / ne söyleyeyim sana?
Erkek – hayır almayacağım bir şey! bu kafe daraltıyor beni…
Kız – sürprizimi merak etmiyor musun?
Erkek – ediyorum nedir?
Kız – sanaaaaa / krem aldım!
Erkek – yine mi?
Kız – bu kırışık kremi aşkitom.
Erkek – kırışığım yok!
Kız – öyle kalması için ne yapmak lazım / bakım yapmak lazım…
Erkek – peki.
Kız – sevinmedin mi?
Erkek – çok / sevindim…
Kız – hanimiş kucak?
Erkek – sarılmasak bu kez?
Kız – ama hadi / bak kollarım nasıl da sensiz…
Erkek – peki.
Kız – aaaaa! inanmıyorrrum sana can!
Erkek – ne oldu?
Kız – sana Calvin klein almıştım!
Erkek – eee?
Kız – ama sen kolonya kokuyorsun / hem de limonlu!
Erkek – bu sabah berbere gittim orda sürdüler…
Kız – kırro musun sen!?
Erkek – ?
Kız – o mahalle berberine gitmenden hoşlanmadığımı biliyorsun!
Erkek – seviyorum orayı / hem çocukluğumdan beri de giderim…
Kız – çocuk musun!? seni / seni kınıyorum can!
Erkek – peki.
Kız – bu / bu kasaptan et almak gibi! iğrenç!
Erkek – kasaplar bunun için var!
Kız – marketlerden et alınır / kasap isim olarak bile çok vahşi!
Erkek – konumuz et mi?
Kız – hayır tabii ki! ama senin bu ilkel tavırlarına bazen tahammül edemiyorum.
Erkek – başka?
Kız – bu ucuz montu giymene / sonracıma bu asker botlarına / beş milyonluk şapka takmana / winston sigara içmene de sinir oluyorum!
Erkek – eee?
Kız – aaa bir de hâlâ 60’lardan kalma müzikleri dinlemene / o eski kitapları okumana / kaldı ki bir de onları sahaftan alıyorsun iğrenç kokuyor…
Erkek – bunlar benimle çıkmaya başladığından beri olan şeyler…
Kız – ay bir yıl oldu / hala eski trendlerdesin! bunların modası çok eskidi…
Erkek – moda diye hayatımı değiştiremem / keyif aldığım şekilde yaşıyorum ben…
Kız – hâlâ odunsun aşkitom!
Erkek – pelin / ben ayrılmak istiyorum!
Kız – tamam aşkitom böyle kal / ama bari marlboro içmeye başla!
Erkek – pelin benim zehra’yla ilişkim var!
Kız – ne!!?
Erkek – biliyorum bu şekilde söylemem hoş değil / ama inan senden ayrılmaya çalıştım…
Kız – zehra’yla mı yatıyorsun?
Erkek – evet.
Kız – okulun en rüküş / en paçavra hatunuyla / üstelik adı zehra olan salakla!
Erkek – şey…
Kız – saçlarını bile kendi yapıyor / iğrenç bir kız o! / sana inanamıyorum can!
Erkek – aslında şuan da / ben de sana!
Kız – ay iğrenç tokalar takıyor saçlarına bir de…
Erkek – sanırım sorunu anlamadın!
Kız – anlamalıydım / kolonyadan anlamalıydım.
Erkek – ne diyorsun be?
Kız – C.K. dururken / kolonya kokmayı tercih eden birinden ne beklenir ki!?
Erkek – lütfen durumu acıklı bir hale sokma!
Kız – inanmıyorum yaaa / okulun en sıradan kızıyla aldattın beni!
Erkek – bak özür dilerim / bu şekilde olmasını…
Kız – iyi ki berkle yatmışım!
Erkek – ne!?
Kız – saçımı britney spears gibi kestirdiğimi fark etmediğin gün / berkle yattım!
Erkek – marka manyağı berkle!?
Kız – evet / havalı çocuk / saçımı hemen fark etti…
Erkek – havasına sokayım!
Kız – sen o sümüklüyle yattın / en azından ben zevk sahibiyim!
Erkek – hııı / çok zevklisin amk.
Kız – lütfen olayı dramtize etme!
Erkek – ne edeceğim ulan! allah belanı versin!
Kız – arebeskçi kılıklı / sana zevksiz ilişkiler diliyorum / çav!
Erkek – orospu!
Kız – modası geçmiş silik insan ne olacak! / pardon bakar mısınız? ben bir macchiato alabilir miyim / yanına da / hani böyle kukileriniz var ya ondan…