4 Temmuz 2010 Pazar

ayrılık

Tolga – sorun ne anlamıyorum?
İrfan – bence anlıyorsun / işine gelmiyor sadece…
Tolga – ne yani sana arada çiçek alıp / sabah öpücük kondursam düzelecek mi her şey?
İrfan – neden olmasın?
Tolga – s.ktir ya bu çok saçma!
İrfan – bu bir ilişki / ama sen bana bir vajinaymışım gibi davranıyorsun!
Tolga – ne alâkası var?!
İrfan – çok alâkası var / işini görüp / üzerine sigara içtiğin bir vajinayım sanki!
Tolga – bunlar / hep izlediğin o romantik komedi filmleri yüzünden oluyor!
İrfan – onlarla ilgisi yok / sadece seks yapıyoruz / sonra yine seks…
Tolga – sevdiğini sanıyordum?
İrfan – küçük bir oğlanken evet / ama artık yetmiyor…
Tolga – tüm gay çiftler böyle…
İrfan – buna inanmıyorum / saçmalık! dışarıda aşk var / sen sadece bunu görüyorsun…
Tolga – bizimki de aşk!?
İrfan – eskiden belki / ama tükettik…
Tolga – eskiden de çiçek almazdım / el ele dolaşmazdık?
İrfan – bilmiyorum / eksik bir şeyler var…
Tolga – hatta eskiden daha çok s.kişirdik?
İrfan – sevişirdik evet!
Tolga – eee?
İrfan – yaa ben düşündüm de…
Tolga – ne?
İrfan – sen benim ilkimsin ve bu hep çok değerli…
Tolga – ee?
İrfan – belki de sorun bu / başkalarıyla da denemeliyim…
Tolga – seni iyi s.kemiyor muyum?
İrfan – lütfen! kes böyle konuşmayı! sorun sevişmek değil diyorum!
Tolga – ya ne o zaman / ne?
İrfan – duygusal bir şeyler…
Tolga – or.spu çocuğu!
İrfan – lütfen yapma!
Tolga – sana tüm hayatımı verdim kahpe! sen değerliydin lan benim için…
İrfan – ağlama!
Tolga – bak duygularım var amk. / o yüzden ağlıyorum…
İrfan – lütfen bunu zorlaştırma…
Tolga – başka biri mi var?
İrfan – hayır!
Tolga – yalan söyleme bana!
İrfan – keşke başkası olsaydı / keşke seni aldatıp sıfırdan senle devam edebilseydim…
Tolga – g.t herif!
İrfan – ama hayır / ben seninle / sadece seninle olup / tüketmeyi seçtim…
Tolga – amk. ibnesin sen!
İrfan – hoşça kal…
Tolga – gitme… ne olursun gitme…
İrfan – çocuk gibisin / kalk ayağa…
Tolga – hayır gitme / çiçek alırım tamam / sabahları öper / sana şiirler yazarım…
İrfan – tamam tamam ağlama artık…
Tolga – gitmeyeceksin değil mi?
İrfan – tamam ayrılmayalım!
Tolga – ciddi misin?
İrfan – evet / ama ara verelim bir süre…
Tolga – ne demek bu?
İrfan – bir süre görüşmeyelim / düzüşmeyelim / ayrı kalalım işte…
Tolga – bu ayrılık?
İrfan – hayır / benziyor olabilir ama değil!
Tolga – sen artık beni sevmiyorsun?
İrfan – hiçbir şey bilmiyorum / ama anlamak için biraz dışında kalmalıyım…
Tolga – ne yapacaksın?
İrfan – bilemiyorum / belki akademik kariyerime yönelirim / yüksek yapacaktım da kalmıştı hani…
Tolga – artık düzüşmek yok yani?
İrfan – bir süreliğine…
Tolga – ibneliği bırakıyorsun yani!!!
İrfan – evet bırakıyorum / sen de daha iyi duruyor…
Tolga – s.ktir git! bana verecek herif çok…
İrfan – kendine iyi bak…
Tolga – s.ktir git ibne! git… gitti… daha iyi… belki artık hatun bulurum / onlar en azından kaltaklıklarını gizlemez / ihanet edince üzülmem / or.spu der geçerim / hem böylesi daha iyi… yalnız kalmam bu kadar… dışarıda hatun çok / ibnelerin hepsi akademisyen oluyor / s.kişmeye vakitleri yok… hem… böyle daha iyi… iyi olacak… olmalı…